CAMILLA FRANK, CEO
Camilla startede firmaet i 2009 med ønsket om, at lave en virksomhed, der var mere personlig, gennemsigtig og til god gavn for alle involverede parter.
Hun er bedst beskrevet som en struktureret, kreativ person. Hun har stærke og sunde relationer med alle leverandører, ligesom hendes ærlige og direkte facon følger og guider hende til alles tilfredsstillelse.
Camilla er ansvarlig for alle forhandlinger, virksomhedsstrategi og intern koordination, udover at tage sig af kundernes behov for Møder, Konferencer, Firmarejser og Events.
SIMONA SAVA, Marketing & Administration Assistant
Simona startede som praktikant i 2017 og viste fra starten af en stor flair for digital marketing og udarbejdelse af marketingmateriale. Simona er i dag ansvarlig for vores design og salgspræsentationer. Herudover hjælper Simona også til med møde- & konference planlægning.
Ud over at være en del af vores team, arbejder Simona også som House Keeping Suporvisor på et af Københavns 4-stjernede hoteller.
JUSTAS KUBILIUS, Salg & Marketing Assistent
Justas er vores unge, pro-aktive og hårdtarbejdende Salg & Marketing Assistent, der giver sig 100% på enhver opgave. Justas har tidligere arbejdet i Servicebranchen i Irland og taler derfor flydende engelsk ud over russisk og Lithauisk.
Ud over at være en del af CF1701 er Justas i gang med en uddannelse i Service, Hospitality & Tourism på Copenhagen Business Nord
CHARLOTTE ALBRECHT, Salgsrepræsentant, UK
Charlotte er vores dynamiske repræsentant i UK. I samarbejde med det danske team, så er Charlotte ansvarlig for, at etablere nye kunderelationer og gøre disse opmærksomme på de fantastiske Møde-, Konference & Rejse muligheder der er i Danmark og Norden.
Kontakt gerne Charlotte på +44 7729 217 135 eller e-mail
Charlotte er i øjeblikket på barselsorlov.